Training en inrichting KCC

Telefoon, mail, brieven: klantcontact is essentieel voor uw bedrijf. Maar het is ook een hele kunst om het goed te doen. Care2Contact kan u daarbij helpen. Op alle vlakken.

De Klant

 

“Care2Contact heeft ons fantastisch begeleid met de inrichting van ons KCC, de personeelselectie, de BOOST software, telefonie en training, zodat wij snel resultaten kregen.”

Edu Inen, directeur Goldcar (Mitsubishi/Hyundai)

Zekerheden

 

» Trajecten op maat
» Permanante educatie
» Betaalbaar
Prijs op aanvraag

Neem contact op

088 222 3000

» Bel mij terug 
» Stuur een email
» Maak een afspraak

Uw eigen KCC

Van een kaal hok naar een goed ingericht Klant Contact Center met doelgerichte medewerkers die efficiënt en procesmatig werken: met onze ervaring zet u grote stappen voorwaarts. Telefoonapparatuur, werkplekken, geluidsmeting en -isolatie, workflow management, training van uw mensen: wij helpen waar dat nodig is. 

Organisatie

Wij vinden dat de stap van customer contact naar customer care meer moet zijn dan een marketingkreet. Het vraagt om een andere mindset van uw organisatie, maar ook om organisatorische en logistieke aanpassingen. Wij hebben daarvoor verschillende consultancy- en trainingstrajecten ontwikkeld. Betaalbaar en op maat.

Meer informatie aanvragen