Telemarketing

Voor een vast bedrag per lead of afspraak haalt ons call center eruit wat erin zit.
Zodat u zich kunt concentreren op uw core business.

Telemarketing

 

Do what you do best,
outsource the rest.
Wij fungeren graag als uw call center.

Zekerheden

 

Goede leads
Verkooptraining en nazorg
Vaste prijs per lead
 of afspraak

Neem contact op

088 222 3000

Bel mij terug 
Stuur een email
Maak een afspraak

Care2Contact is specialist in klantcontact voor de automotive en financiële sector. We bedienen daarbij de markt op het gebied van klantcontact, klantinzicht en strategie. Kwaliteit en betrouwbaarheid staan voor ons bij iedere opdracht centraal en gaan door onze aanpak hand in hand met het realiseren van commerciële doelstellingen. 

 

Bellen

Wij maken voor u telefonisch afspraken voor verkoop en/of advies, aftersales of andere diensten. Meten uw klanttevredenheid. Vullen de gastenlijst voor uw evenement. En verrijken daarbij uw database. Op basis van eigen, gehuurde of aangekochte adressen.

Opvolging

Wij geven uw mensen daarbij een kickoff-training, zodat ze het meeste uit onze leads halen. Want telemarketing heeft alleen zin als er goede opvolging is.

Voorbeelden

Om u een indicatie te geven van veelgevraagde projecten treft u onderstaand enkele voorbeelden aan. 

Voorbeeld showroomafspraken:

ons concept voor showroomafspraken voor autobedrijven. Wij leveren leads van eigen en ander merkrijders die hun auto willen inruilen. Daarbij geven wij de verkopers een kick-off training, zodat ze de leads optimaal benutten. Bovendien vragen wij de prospects na twee á drie maanden of alles naar tevredenheid is verlopen. Dat levert weer nieuwe kansen op en geeft inzicht in de prestaties van de verkopers. Binnen dit concept werken wij met vaste prijzen per afspraak, zodat u vooraf weet waar u aan toe bent. Daarvoor krijgt het autobedrijf prospects in de showroom waarvan 19 procent binnen drie maanden een auto koopt.

Voorbeeld 1-post campagne:

Veel financieel adviseurs hebben een groot bestand aan klanten. De gemiddelde polisdichtheid is vaak echter laag. De waan van de dag zorgt veelal voor een focus op ad-hoc zaken, waardoor de uitbreiding van de polisdichtheid (en daarmee klantretentie en klantloyaliteit) noodgedwongen achterblijft. Door onze kennis en expertise op het gebied van data en telemarketing zijn wij in staat de juiste doelgroep te selecteren en deze klanten telefonisch te benaderen. Aan de hand van een goed gesprek, waarbij wij de behoefte en potentie van de klant inventariseren, krijgt de tussenpersoon de kansrijke klanten aangeleverd, om vervolgens de kansrijke leads zelfstandig af te ronden.

Voorbeeld data-verrijking (e-mail adres):

Gemiddeld genomen heeft een financieel adviseur van ongeveer 45% van zijn klanten een mailadres. Van 55% dus niet. Om klanten effectief en efficiënt te informeren is een mailadres steeds relevanter. Ook voor marketingcampagnes is een mailadres bij uitstek geschikt. Het werkt niet alleen drempelverlagend, maar geeft met behulp van de juiste tool ook veel inzicht (response, klikgedrag etc.). Door middel van een tweetraps raket verzamelt Care2Contact zoveel mogelijk mailadressen. Dit doen wij door alle klanten eerst te benaderen met een DM (bij voorkeur met een actie element), waarna wij de overgebleven klanten benaderen via telemarketing.

Voorbeeld zakelijke acquisitie:

Een onderneming groeit niet vanzelf. Potentiele klanten bellen over het algemeen niet uit zichzelf met de vraag om klant te worden. Daarbij geven veel verkopers aan dat ze vaak goed in staat zijn een deal te sluiten wanneer men eenmaal bij de klant aan tafel zit. Om echter bij diezelfde klant aan tafel te komen kost veel tijd en moeite. In dit kader worstelen veel ondernemers met het fenomeen acquisitie. De meeste verkopers zien daardoor op tegen het koud benaderen van potentiele relaties. Logisch eigenlijk, acquireren is immers een vak apart. Zeker als je het professioneel en kwalitatief hoogwaardig wilt doen. Door onze ervaring binnen de financiële dienstverlening hebben wij een duidelijke behoefte gezien bij ondernemers om deze acquisitie uit te besteden, zodat men zich kan richting op de corebusiness.

In samenspraak bepalen wij de doelgroep, verzorgen wij (of de ondernemer) het aankopen van data en gaan onze goed opgeleide medewerkers afspraken genereren. Doel hierbij is kwalitatief goede afspraken gericht op een zo hoog mogelijke conversie. Naast het maken van afspraken zijn wij vaak direct in staat de data te verrijken zodat u voor toekomstige acties een betere basis heeft. 

Andere wensen?

Bovenstaande voorbeelden is slechts een kleine greep uit wat wij voor u kunnen betekenen. Elk project is maatwerk waarbij uw wensen centraal staan. 
U vraagt, wij bellen.

Meer informatie aanvragen