Javascript is uitgeschakeld



Schakel Javascript in in uw webbrowser om deze website te kunnen gebruiken.

Terug naar overzicht
06WithInterest1-illo-mediumSquareAt3X.jpg


We zijn alweer even onderweg met het Corona virus en alles wat daarbij komt kijken. Tijd voor een update vanuit Care2Contact, waarin we in willen gaan op de door ons getroffen maatregelen en wat dit betekent voor onze dienstverlening.  

Omdat klantcontact juist in deze onzekere tijden van essentieel belang is doen wij er alles aan het motto ‘business as asual’ een zo goed mogelijke invulling te geven. Dat wil zeggen dat wij nog steeds gewoon bereikbaar zijn via de gebruikelijke kanalen als telefoon, mail etc. en ook nog steeds aan de slag kunnen met bestaande en nieuwe projecten.    

Wat verandert er wel?  
Al voor de eerste maatregelen werden aangekondigd hebben wij ervoor gezorgd dat onze medewerkers vanuit huis kunnen werken. Mede dankzij de goede software van LeadDesk konden we dat snel en goed regelen. Onze medewerkers werken dus vanuit huis.    

Daarnaast is ons kantoor voorlopig gesloten voor ‘spontaan’ bezoek. Wij volgen het advies op om contact zoveel mogelijk te vermijden. Dat wil zeggen dat onze afspraken gewoon door kunnen gaan (en we dus ook nieuwe afspraken in onze agenda’s kunnen maken), maar dat we deze zoveel mogelijk via videocalls of telefonisch afhandelen.   

Met onze opdrachtgevers hebben wij veelal vóór de aangekondigde maatregelen al contact gehad over de voortgang bij het project in combinatie met verschillende scenario’s. Dat heeft ervoor gezorgd dat wij snel konden inspelen op de aangekondigde maatregelen en per project de juiste route hebben kunnen volgen.   

En hoe nu verder?   
De komende tijd zullen wij een aantal aanpassingen en uitbreidingen presenteren op onze dienstverlening. Denk dan aan aanvullende diensten op het gebied van klantcontact, een andere vorm van het aanbieden van trainingen en wellicht andere zaken die in deze tijd wel door moeten gaan, maar op de ‘oude’ manier nu niet door kunnen gaan. Hou hiervoor deze pagina goed in de gaten!  

Zijn er zaken waarbij wij nu al kunnen helpen, neem vooral contact met ons op. Zoals gezegd is onze bereikbaar als vanouds, dus van 9.00 tot 21.00 staan wij voor u klaar en denken wij graag mee!

Thomas Bläcker - 25 March 2020
Zie ook deze blog berichten
overview_whitepaper.png
10 succesfactoren voor het werven van nieuwe klanten
Thomas Bläcker
12 April 2019
overview_kerst_blog.png
Kerst bij Care2Contact!
Thomas Bläcker
20 September 2018
overview_q2p.png
Care2Contact en Q2P
Thomas Bläcker
10 September 2018
Development by
SchrijverBierman