Javascript is uitgeschakeld



Schakel Javascript in in uw webbrowser om deze website te kunnen gebruiken.

advisering-inrichting.png

Advisering & inrichting

advisering-inrichting.svg

Klantcontact zelf doen? Doe het dan goed!

In veel onderzoeken naar optimaal presterende medewerkers is focus het sleutelwoord. Zeker in de huidige tijd is er veel afleiding en dat komt gesprekken vaak niet ten goede. Een klant of prospect verdient minimaal 100% aandacht. Onze werkplekken zijn zó ontworpen dat er maximale focus is door minimale afleiding. Zo is het omgevingsgeluid fors gereduceerd door goede isolatie en zit men 'in' de werkplek.  

Regelmatige leveringsvragen van onze klanten die bij ons op bezoek kwamen heeft ervoor gezorgd dat we deze werkplekken nu ook kunnen leveren voor de inrichting van een KCC/callcenter. Daarbij is er veel mogelijk om het helemaal op maat te maken, passend bij de eigen look & feel. Denk dan bijvoorbeeld aan de hoogte van de kubus, kleuren van de kubus en isolatie, logo's en ga zo maar door. Uiteraard zijn de plekken ingericht en wel te bewonderen op onze locatie in Heerhugowaard. 

Naast de complete inrichting zijn wij ook beschikbaar voor advisering over de inrichting. Onze jarenlange kennis en ervaring zetten wij graag in om het maximale eindresultaat te halen. 

callcenter-1.png
Schets van de werkplekken die
bij Care2Contact in gebruik zijn.
callcenter-2.png
Bovenaanzicht

Meer weten of eens vrijblijvend van gedacht wisselen over de mogelijkheden? Neem contact met ons op!

Development by
SchrijverBierman