arrowTerug naar overzicht
Corona update Care2Contact

We zijn alweer even onderweg met het Corona virus en alles wat daarbij komt kijken. Tijd voor een update vanuit Care2Contact, waarin we in willen gaan op de door ons getroffen maatregelen en wat dit eventueel betekent voor onze dienstverlening.

Omdat klantcontact juist in deze onzekere tijden van essentieel belang is doen wij er alles aan het motto ‘business as usual’ een zo goed mogelijke invulling te geven. Dat wil zeggen dat wij nog steeds gewoon bereikbaar zijn via de gebruikelijke kanalen als telefoon, mail etc. en ook nog steeds aan de slag kunnen met bestaande en nieuwe projecten.

Wat verandert er wel?
Al voor de eerste (overheids)maatregelen werden aangekondigd hebben wij ervoor gezorgd dat onze medewerkers vanuit huis kunnen werken. Mede dankzij o.a. de goede software van LeadDesk, onze eigen tool BOOST en de flexibiliteit van onze collega’s konden we dat snel en goed regelen. Onze medewerkers werken sinds een week of twee vanuit huis en zo kunnen we er alles aan doen om de verdere verspreiding van het virus te voorkomen.

Daarnaast is ons kantoor voorlopig gesloten voor ‘spontaan’ bezoek. Wij volgen het advies op om contact zoveel mogelijk te vermijden. Dat wil zeggen dat onze afspraken gewoon door kunnen gaan (en we dus ook nieuwe afspraken in onze agenda’s kunnen maken), maar dat we deze zoveel mogelijk via videocalls of telefonisch afhandelen.

Met onze opdrachtgevers hebben wij veelal vóór de aangekondigde maatregelen al contact gehad over de voortgang bij het project in combinatie met verschillende scenario’s. Dat heeft ervoor gezorgd dat wij snel konden inspelen op de aangekondigde maatregelen en per project de juiste route hebben kunnen volgen.

En hoe nu verder?
De komende tijd zullen wij een aantal aanpassingen en uitbreidingen presenteren op onze dienstverlening. Denk dan aan aanvullende diensten op het gebied van klantcontact zoals het opvangen van telefonische drukte door verminderde inzetbaarheid door ziekte of thuiswerken, een andere vorm van het aanbieden van trainingen en wellicht andere zaken die in deze tijd wel door moeten gaan, maar op de ‘oude’ manier nu niet door kunnen gaan. Hou hiervoor deze pagina goed in de gaten!

Zijn er zaken waarbij wij nu al kunnen helpen, neem vooral contact met ons op. Zoals gezegd is onze bereikbaarheid als vanouds, dus van 9.00 tot 21.00 staan wij voor u klaar en denken wij graag mee!Care2Contact

Zie ook deze blog berichten