Focus op accountancy, financiele dienstverlening en automotive
Wij geloven erin dat je vooral moet doen waar je goed in bent. En dat een behoorlijke mate van kennis helpt bij het in gesprek te komen op directieniveau. Daarnaast vinden wij dit ook een vorm van respect. Je 'stoort' iemand immers tijdens zijn reguliere werkzaamheden. Dan moet je wel een goed verhaal hebben.
Met die gedachte hebben wij de focus gelegd in de automotive, financiele dienstverlening en accountancy. Want die markten kennen we door en door. We weten waar de behoefte kan liggen van prospects en door het hoge kennisniveau van onze medewerkers kunnen we goede gesprekken voeren, die uiteindelijk leiden tot mooie afspraken voor onze opdrachtgevers.
Door de inhoud van de gesprekken leggen we niet alleen de korte termijn behoefte bloot, maar zorgen wij ook voor lead nurtering. Dus een eenmaal aangekocht adressenbestand levert de komende jaren nog goede afspraken. Soms is het dan ook beter om niet direct een afspraak te maken, maar nog even te bouwen aan de relatie om vervolgens, op het juiste moment en op basis van de juiste behoefte, alsnog de afspraak te maken. Alleen zo bereiken we het maximale resultaat voor onze opdrachtgevers. Dat is onze missie.