Javascript is uitgeschakeld



Schakel Javascript in in uw webbrowser om deze website te kunnen gebruiken.

zakelijk.png

Heeft u iedere week een goed gevulde agenda met nieuwe zakelijke klanten?

klantcontact-zakelijk-icon.svg

Telemarketing zakelijk

Een onderneming groeit niet vanzelf. Potentiële klanten bellen in het algemeen niet uit zichzelf met de vraag om klant te worden. Daarbij geven veel bedrijven aan dat ze vaak goed in staat zijn een deal te sluiten wanneer men eenmaal bij de klant aan tafel zit. 

Maar om bij diezelfde klant aan tafel te komen kost veel tijd en moeite.

Wij zien vaak ook dat men meer tijd zouden willen besteden aan de corebusiness: klanten voorzien van een goed advies. Dat komt dan vaak in botsing met de noodzaak om potentiële relaties te benaderen om de onderneming te laten groeien. 

Omdat het lastig en tijdrovend is prospects te benaderen zien veel medewerkers hier tegenop. Dat is ook niet vreemd als je bedenkt dat acquireren een vak apart is, zeker als je het professioneel en kwalitatief hoogwaardig wilt doen. 
Care2Contact kan dit gehele proces verzorgen. Wij zorgen ervoor dat je aan tafel komt bij de doelgroep die bij je past!

Naast diverse acquisitietrajecten mogen wij voor veel opdrachtgevers ook een rol spelen bij het in kaart brengen van de markt, het inzichtelijk maken van klanttevredenheid of het trainen van medewerkers. Altijd met een commerciële tint en de focus op het eindresultaat van onze opdrachtgever. 

Focus op accountancy, financiele dienstverlening en automotive

Wij geloven erin dat je vooral moet doen waar je goed in bent. En dat een behoorlijke mate van kennis helpt bij het in gesprek te komen op directieniveau. Daarnaast vinden wij dit ook een vorm van respect. Je 'stoort' iemand immers tijdens zijn reguliere werkzaamheden. Dan moet je wel een goed verhaal hebben. 

Met die gedachte hebben wij de focus gelegd in de automotive, financiele dienstverlening en accountancy. Want die markten kennen we door en door. We weten waar de behoefte kan liggen van prospects en door het hoge kennisniveau van onze medewerkers kunnen we goede gesprekken voeren, die uiteindelijk leiden tot mooie afspraken voor onze opdrachtgevers. 

Door de inhoud van de gesprekken leggen we niet alleen de korte termijn behoefte bloot, maar zorgen wij ook voor lead nurtering. Dus een eenmaal aangekocht adressenbestand levert de komende jaren nog goede afspraken. Soms is het dan ook beter om niet direct een afspraak te maken, maar nog even te bouwen aan de relatie om vervolgens, op het juiste moment en op basis van de juiste behoefte, alsnog de afspraak te maken. Alleen zo bereiken we het maximale resultaat voor onze opdrachtgevers. Dat is onze missie. 

handshake.svg
marijs.png

Mooie afspraken mét resultaat!

De samenwerking met Care2Contact bevalt prima. Zij regelen voor mij 10 afspraken per maand bij mogelijk nieuwe klanten. En bij zeker driekwart hiervan heb ik een erg leuk en goed gesprek. 
Het mooie hierbij is dat bijna de helft van de eerste gesprekken al resulteert in een nieuwe relatie voor ons kantoor. Als ik zelf ‘koud’ ga bellen voor nieuwe klanten krijg ik dit resultaat echt niet voor elkaar. Los van het feit wat het me dit in tijd bespaart.


Edwin Marijs - Marijs verzekeringsadvies

Telemarketing zakelijk

conversie.png
Conversie
naar afspraak
gaatdoor.png
Afspraak
gaat door
kortetermijn.png
Korte termijn
klant

Bent u benieuwd naar wat wij voor uw onderneming kunnen betekenen? Heeft u vragen over onze aanpak en waar wij uw resultaten een boost kunnen geven? Wij denken graag met u mee en staan u graag te woord. Neem contact met ons op voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak.

Development by
SchrijverBierman