Javascript is uitgeschakeld



Schakel Javascript in in uw webbrowser om deze website te kunnen gebruiken.

Terug naar overzicht

10 succesfactoren voor het werven van nieuwe klanten

whitepaper.png

Een onderneming groeit niet vanzelf, potentiële klanten bieden zichzelf niet zomaar aan. En zelf actief op zoek gaan naar nieuwe klanten wordt vaak lastig genoemd, waardoor het onder- sneeuwt in ‘de waan van de dag’. Bovendien wordt werven gezien als iets opdringerigs en niet meer van deze tijd. Maar is dat terecht?

Onderzoek wijst uit dat (potentiële) klanten helemaal geen moeite hebben met (telefonische) werving, mits ze op de juiste manier worden benaderd. Dat merken wij dagelijks in de praktijk wanneer wij afspraken maken voor onze opdrachtgevers. Wij krijgen vaak terug dat het prettige gesprek zorgt dat wij opvallen en dat juist daarom onze opdrachtgever aan tafel mag komen.

Maar stel nou dat je dit zelf wilt doen?
Hoe benader je ze dan? En waar begin je mee? Hoe komt je aan die tafel?

In samenwerking met onze partner Nedasco hebben wij de succesfactoren voor adviseurs bij het werven van nieuwe klanten gebundeld.

Klik hier voor het whitepaper ‘Nieuwe klanten werven: 10 succesfactoren’.
Thomas Bläcker - 12 April 2019
Zie ook deze blog berichten
06WithInterest1-illo-mediumSquareAt3X.jpg
Corona update
Thomas Bläcker
25 March 2020
overview_kerst_blog.png
Kerst bij Care2Contact!
Thomas Bläcker
20 September 2018
overview_q2p.png
Care2Contact en Q2P
Thomas Bläcker
10 September 2018
Development by
SchrijverBierman